Lennart K. Hammar

Saturday, May 07, 2005

Kålle gör slut

Igår när du sa att du skulle komma till mig, så sa jag att det gick bra. Sen så sa du att du hade mens, då kändes allt skit. Och jag pratade med några kompisar och dom sa att jag borde göra slut om det känns skit för huvudsaken är att jag mår bra. Nu har jag sovit på saken, och det känns fortfarande skit. Så jag gör nog slut.

Eller jag vet inte.

Förlåt, men jag kommer spara alla vykort och SMS och så, för du är fortfarande söt. Vi kanske kan vara vänner och inte prata om sånna tunga saker. Och jag kommer fortfarande skratta åt när vi åkte berg-och-dal-banan och jag somnade och du somnade och vi satt kvar i typ 2 rundor. Det var kul. :)

Snälla, tänk inte på mig. Du är fin.

4-ever din (men ändå).. du fattar säkert?!

- Kålle

0 Comments:

Post a Comment

<< Home